آشنایی با ثبت ایلیا

ما با نام موسسه حقوقی . بین‌المللی ایلیا (ثبت شركت ايليا) از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردیم. در این سال‌ها با بهره‌مندی از کارکنان، کارشناسان، مشاوران و وکلایی بی‌نظیر و زبده مهارت‌هایمان افزون شد تا جایی که امروز ثبت و ارائه‌ی خدمات مالی، حقوقی و اداری به بیش از ۱۰۰۰۰ شرکت را در کارنامه‌ی خود داریم.
برای ثبت شركت ايليا مشتری مداری و ارائه‌ی خدمات دقیق و سریع در درجه‌ی اول اهمیت قرار دارد. بنابراین با اصلاح زیرساخت‌ها و راه‌اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) توانسته‌ایم گامی موثر در این راه برداریم و موفق به دریافت گواهینامه‌های ISO 9001 (مدیریت کیفیت) و ISO 10002 (رضایتمندی مشتری) شویم.

از جمله خدمات ما می‌توان به انواع ثبت شركت، ثبت تغييرات و تصمیمات شرکت‌ها، نقل و انتقال سهام، انحلال، ثبت نام تجاری و علائم تجاری (ثبت برند)، ثبت طرح‌های صنعتی، ثبت اختراع، اخذ کارت بازرگانی، ثبت شرکت‌های خارجی در ایران، ثبت شعبه شرکت‌های خارجی و نمایندگی‌های خارجی در ایران، ثبت شرکت در کیش و سایر مناطق آزاد و… اشاره کرد.

اگر درباره خدمات ثبت شركت ايليا پرسشی دارید، می‌توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان ما بهره‌مند شوید. منتظر تماس شما هستیم…

به این نکته در مورد ثبت شركت ايليا توجه کنید:

حسن شهرت، محبوبیت و ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای توسط این موسسه باعث شده برخی افراد سودجو به فکر سوءاستفاده از نام و شهرت “ثبت ايليا” بیاوفتند! به آگاهی می‌رسانیم موسسه حقوقی . بین‌المللی ایلیا تنها از طریق این وبسایت در دسترس است و مابقی سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که با این نام فعالیت می‌کنند غیرقانونی هستند و هیچگونه وابستگی و ارتباطی با فعالیت‌های ما ندارند.

در حال حاضر تمام خدمات موسسه حقوقی . بین‌المللی ایلیا به صورت متمرکز و فقط از طریق دفتر مرکزی واقع در تهران، بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، شماره ۱۴، طبقه دوم، واحد ۷ ارائه می‌شود و ثبت شركت ايليا سیاستی مبنی بر داشتن نمایندگی و یا شعبه در استان البرز (کرج) و سایر استان‏‌ها ندارد. در صورت تغییر رویه فعلی، مراتب آن از طریق وب سایت رسمی ثبت شركت ايليا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها